Τεκμήριο
Για να παραπέμψετε στο παρόν τεκμήριο παρακαλούμε χρησιμοποιήστε τα παρακάτω αναγνωριστικά: http://hdl.handle.net/11636/31
Τίτλος: Γυρίζω τις πλάτες μου στο μέλλον
Χρονολογία: 1989
Επίπεδο εγγραφής: Έργο ολοκληρωμένο
Εξειδίκευση τύπου: Έντεχνο
Δημιουργός: Τσακνής, Διονύσης
Γλώσσα: Ελληνικά
Συντελεστής: Στιχουργός: Τσακνής, Διονύσης
Κάτοχος πνευματικών δικαιωμάτων: Ελληνική Ένωση για τη Μουσική Εκπαίδευση
Μεγάλη Μουσική Βιβλιοθήκη "Λίλιαν Βουδούρη", Σύλλογος Οι Φίλοι της Μουσικής
Άδεια Χρήσης: Αναφορά Μη Εμπορική Χρήση
Περιγραφή: Δίσκος: "Φταίνε τα τραγούδια"
Λέξεις κλειδιά: μοναξιά
παρόν
μέλλον
ιστορία
κόλπο
νόμος
όνειρο
υπόσχεση
Εκπαιδευτικό επίπεδο: Μουσικό Γυμνάσιο
Α' Γυμνασίου
Β' Γυμνασίου
Γ' Γυμνασίου
Α' Λυκείου
Β' Λυκείου
Γ' Λυκείου
Γενικό Μουσικό Λύκειο
Τόπος δημιουργίας: Ελλάδα
Τονικότητα: Ελάσσονα
Εκδήλωση/Γεγονός: 17η Νοεμβρίου
Επιδιωκόμενο κοινό: Νεολαία, γενικά
Μουσικό μέτρο: 4/4 (Τέσσερα τέταρτα)
Αριθμός φωνών: Μονόφωνο
Πρώτες λέξεις: Γυρίζω τις πλάτες μου στο μέλλον
Φωνητική έκταση: Έκτη Μεγάλη
Μουσική εκτέλεση: Φωνητική και οργανική μουσική
Ψυχοπαιδαγωγικοί στόχοι: Ενίσχυση της επικοινωνίας μέσω της μουσικής.
Προσωπική έκφραση και ανάπτυξη της αυτοαντίληψης.
Ανάπτυξη κριτικής σκέψης.
Συνειδητοποίηση του υποκειμενικού χαρακτήρα των μουσικών προτιμήσεων.
Επίγνωση του δικαιώματος των νέων να αγωνίζονται για τις ιδέες τους.
Μουσικοί στόχοι: Τραγουδοποιός.
Σύζευξη διαρκείας.
Συγχορδία.
Μουσικό φραζάρισμα.
Το τραγούδι ως έκφραση των ιδεών μιας γενιάς
Ιδέες διδασκαλίας: Αναφορά στον δημιουργό του τραγουδιού και προσέγγιση του όρου «τραγουδοποιός».
Εκμάθηση του τραγουδιού και συζήτηση για το περιεχόμενο των στίχων.
Εκτέλεση του τραγουδιού με ύφος ανάλογο με το περιεχόμενο των στίχων.
Συνοδεία του τραγουδιού με συγχορδίες στο πιάνο (ή σε κιθάρα με καποτάστο). Εκτέλεση της εισαγωγής σε μελωδικό όργανο από τον εκπαιδευτικό ή από κάποιο μαθητή.
Τοποθέτηση δυναμικών και μουσικού φραζαρίσματος και εφαρμογή κατά την εκτέλεση του τραγουδιού.
Αναφορά σε τραγουδοποιούς, Έλληνες και ξένους, και έκφραση προσωπικών προτιμήσεων από τους μαθητές (ο/η αγαπημένος/η τραγουδοποιός). Κάθε μαθητής μπορεί να φέρει σε επόμενα μαθήματα ένα αγαπημένο του τραγούδι για ακρόαση στο σύνολο της τάξης.
Συζήτηση για το ρόλο του τραγουδιού ως μέσο έκφρασης των ανησυχιών μιας γενιάς και ως τρόπο αντιπαράθεσης με προηγούμενες γενιές.
Διαθεματικές έννοιες: Άτομο-Ομάδα.
Αλληλεπίδραση.
Επικοινωνία.
Σχετιζόμενα μαθήματα: Κοινωνική και πολιτική αγωγή
Εμφανίζεται στις συλλογές:Τα τραγούδια

Ψηφιακά Αρχεία
Αρχείο Description ΜέγεθοςΤύπος αρχείου 
Gurizw tis plates mou sto mellon.musΑρχείο Finale51.84 kBUnknownΔείτε/Ανοίξτε
Gurizw tis plates mou sto mellon.xmlΑρχείο .xml117.94 kBXMLΔείτε/Ανοίξτε
Gurizw tis plates mou sto mellon.msczΑρχείο Musescore25.84 kBUnknownΔείτε/Ανοίξτε
Gurizw tis plates mou sto mellon.mp3Αρχείο ήχου2.25 MBUnknownΔείτε/Ανοίξτε
Gurizw tis plates mou sto mellon.pdfΑρχείο pdf1.63 MBAdobe PDFΔείτε/Ανοίξτε