Τεκμήριο
Για να παραπέμψετε στο παρόν τεκμήριο παρακαλούμε χρησιμοποιήστε τα παρακάτω αναγνωριστικά:
http://hdl.handle.net/11636/421
Τίτλος: | Βρέχει - βρέχει |
Εξειδίκευση τύπου: | Παραδοσιακό |
Γλώσσα: | Ελληνικά |
Κάτοχος πνευματικών δικαιωμάτων: | Ελληνική Ένωση για τη Μουσική Εκπαίδευση Μεγάλη Μουσική Βιβλιοθήκη "Λίλιαν Βουδούρη", Σύλλογος Οι Φίλοι της Μουσικής |
Άδεια Χρήσης: | Αναφορά Μη Εμπορική Χρήση |
Λέξεις κλειδιά: | βρέχει χιονίζει γάτα ποντικός κουρκούτι μέλι λάχνισμα παιχνιδοτράγουδο |
Εκπαιδευτικό επίπεδο: | Προσχολική Αγωγή Νηπιαγωγείο Α' Δημοτικού Β' Δημοτικού |
Τόπος δημιουργίας: | Ελλάδα |
Τονικότητα: | Τροπικό |
Μουσικό μέτρο: | 2/4 (Δύο τέταρτα) |
Αριθμός φωνών: | Μονόφωνο |
Πρώτες λέξεις: | Βρέχει βρέχει και χιονίζει |
Φωνητική έκταση: | Τετάρτη καθαρή |
Ψυχοπαιδαγωγικοί στόχοι: | Κλίμα δημιουργικότητα και διασκέδασης. Συγκέντρωση και προσοχή. Συντονισμός ομάδας (στην ηχοϊστορία). Δεξιότητες συνεργασίας. Ενίσχυση της αυτοπεποίθησης. |
Μουσικοί στόχοι: | Μουσική ανάγνωση και γραφή. Διαστήματα 4ης καθαρής, 3ης μικρής και 2ας μεγάλης. Μουσική δημιουργία. Ηχητική εξερεύνηση. Αυτοσχεδιασμός.Μουσική ανάγνωση και γραφή. Ηχητική εξερεύνηση. Αυτοσχεδιασμός. |
Ιδέες διδασκαλίας: | Εκμάθηση του τραγουδιού με έμφαση στην τονική ακρίβεια. Εκτέλεση του τραγουδιού από παρτιτούρα, με φωνή και με μουσικά όργανα. Εξοικείωση με τη γραφή των φθόγγων ρε, σολ και λα. Γραφή ογδόων με ανεξάρτητα και ενωμένα στελέχη. Ρυθμική συνοδεία γνωστών τραγουδιών με το μοτίβο τα-τι-τι-τα-τα. Δραματοποίηση του τραγουδιού. Δημιουργία ηχοϊστορίας με θέμα «Βροχή στο δάσος» και αποτύπωση των ήχων σε γραφική παρτιτούρα. Τα ηχητικά επεισόδια μπορεί να έχουν ως εξής: περίπατος στο δάσος, ήχοι φύσης (πουλιά, φύλλα, ποτάμι), φυσάει ο αέρας και κουνιούνται τα φύλλα των δέντρων, ο ουρανός σκοτεινιάζει, φοβόμαστε, πέφτουν οι πρώτες ψιχάλες, τρέχουμε για να βρούμε κάπου να προστατευτούμε, βρίσκουμε μια μικρή σπηλιά και κρυβόμαστε, η βροχή γίνεται όλο και πιο δυνατή, ο αέρας σφυρίζει και σπάνε κλαδιά, ακούγονται αστραπές και βροντές, περιμένουμε, η καταιγίδα αρχίζει να κοπάζει, ο ήλιος λάμπει πάλι, φεύγουμε τραγουδώντας μία χαρούμενη μελωδία. Τα παιδιά πειραματίζονται με διάφορες ηχητικές πηγές μέχρι να αποφασίσουν ποια θα επιλέξουν και με ποιο τρόπο θα παίξουν. Η ηχοϊστορία ηχογραφείται. Τα παιδιά ακούνε το ηχογραφημένο αποτέλεσμα και το σχολιάζουν. Αυτοσχεδιασμοί των παιδιών με τις νότες ρε, σολ και λα πάνω σε στίχους από παροιμίες. |
Διαθεματικές έννοιες: | Εξέλιξη Ήχος |
Σχετιζόμενα μαθήματα: | Θεατρική αγωγή Μελέτη περιβάλλοντος |
Εμφανίζεται στις συλλογές: | Τα τραγούδια |
Ψηφιακά Αρχεία
Αρχείο | Description | Μέγεθος | Τύπος αρχείου | |
---|---|---|---|---|
Vrechi - vrechi.xml | Αρχείο .xml | 18.53 kB | XML | Δείτε/Ανοίξτε |
Vrechi - vrechi.mus | Αρχείο Finale | 41.34 kB | Unknown | Δείτε/Ανοίξτε |
Vrechi - vrechi.mscz | Αρχείο Musescore | 11.85 kB | Unknown | Δείτε/Ανοίξτε |
Vrechi - vrechi.pdf | Αρχείο .pdf | 26.76 kB | Adobe PDF | Δείτε/Ανοίξτε |
Vrechi - vrechi.mp3 | Αρχείο ήχου | 139.52 kB | Unknown | Δείτε/Ανοίξτε |