Τεκμήριο
Για να παραπέμψετε στο παρόν τεκμήριο παρακαλούμε χρησιμοποιήστε τα παρακάτω αναγνωριστικά:
http://hdl.handle.net/11636/474
Τίτλος: | Νανούρισμα |
Εξειδίκευση τύπου: | Παιδικό |
Δημιουργός: | Μπραμς, Γιοχάνες (Brahms, Johannes) |
Γλώσσα: | Ελληνικά |
Συντελεστής: | Στιχουργός: Τανταλίδης, Ηλίας |
Κάτοχος πνευματικών δικαιωμάτων: | Ελληνική Ένωση για τη Μουσική Εκπαίδευση Μεγάλη Μουσική Βιβλιοθήκη "Λίλιαν Βουδούρη", Σύλλογος Οι Φίλοι της Μουσικής |
Άδεια Χρήσης: | Αναφορά Μη Εμπορική Χρήση |
Περιγραφή: | Σχολικό Ανθολόγιο του 19ου αιώνα |
Λέξεις κλειδιά: | μάνα νάνι νανούρισμα παιδί |
Εκπαιδευτικό επίπεδο: | Γ' Δημοτικού Δ' Δημοτικού Ε' Δημοτικού ΣΤ' Δημοτικού |
Τονικότητα: | Ελάσσονα |
Μουσικό μέτρο: | 3/4 (τρία τέταρτα) |
Αριθμός φωνών: | Δίφωνο |
Πρώτες λέξεις: | Κάμε νανάκια, γλυκό μου παιδί |
Φωνητική έκταση: | Δέκατη τρίτη μεγάλη |
Ψυχοπαιδαγωγικοί στόχοι: | Προσωπική έκφραση. Ανάπτυξη της κριτικής σκέψης. Αισθητική καλλιέργεια. Σεβασμός σε άλλους πολιτισμούς. |
Μουσικοί στόχοι: | Έλεγχος της φωνής. Εκφραστική χρήση της φωνής. Ενεργητική ακρόαση. Εκφραστικά μουσικά στοιχεία. Κατανόηση του ρόλου της μουσικής στη ζωή του ανθρώπου. Επαφή με άλλους μουσικούς πολιτισμούς. |
Ιδέες διδασκαλίας: | Ο εκπαιδευτικός παίζει σε μελωδικό όργανο τη μελωδία του τραγουδιού. Οι μαθητές κάνουν υποθέσεις για τους στίχους που μπορεί να προσαρμόστηκαν στη μελωδία. Φωνητική εκτέλεση του τραγουδιού από τον εκπαιδευτικό. Συζήτηση για τα νανουρίσματα και επικέντρωση σε μουσικά στοιχεία (ένταση, φωνητική έκφραση, tempo). Εκτέλεση τραγουδιών για νανούρισμα που γνωρίζουν οι μαθητές. Σύγκριση με το νανούρισμα στη μελωδία του Μπραμς. Συζήτηση για τη λειτουργικότητα του νανουρίσματος. Ακρόαση του έργου του Μπραμς από ορχηστρική εκτέλεση και εντυπώσεις από τους μαθητές. Ακρόαση νανουρισμάτων από άλλους μουσικούς πολιτισμούς. |
Διαθεματικές έννοιες: | Επικοινωνία (μέσω της μουσικής, μεταξύ των ανθρώπων, μεταξύ των λαών) |
Σχετιζόμενα μαθήματα: | Κοινωνική και πολιτική αγωγή |
Εμφανίζεται στις συλλογές: | Τα τραγούδια |
Ψηφιακά Αρχεία
Δεν υπάρχουν ψηφιακά αρχεία για αυτό το τεκμήριο