Τεκμήριο
Για να παραπέμψετε στο παρόν τεκμήριο παρακαλούμε χρησιμοποιήστε τα παρακάτω αναγνωριστικά:
http://hdl.handle.net/11636/469
Τίτλος: | Ερωτικό |
Εναλλακτικός τίτλος: | Εγώ κι Εσύ |
Χρονολογία: | 1995 |
Εξειδίκευση τύπου: | Έντεχνο |
Δημιουργός: | Μαυρουδής, Νότης |
Γλώσσα: | Ελληνικά |
Συντελεστής: | Στιχουργός: Νικολάου, Νανά |
Κάτοχος πνευματικών δικαιωμάτων: | Ελληνική Ένωση για τη Μουσική Εκπαίδευση Μεγάλη Μουσική Βιβλιοθήκη "Λίλιαν Βουδούρη", Σύλλογος Οι Φίλοι της Μουσικής |
Άδεια Χρήσης: | Αναφορά Μη Εμπορική Χρήση |
Περιγραφή: | Άλμπουμ «Χάρτινο Καράβι» (1995). Νότης Μαυρουδής. Legend. |
Λέξεις κλειδιά: | κήπος μαγικό εξωτικό ηλιαχτίδες ήλιος πεφταστέρια βεντάλια λωτός αγάπη καλοκαίρι πειρατές νησί Ροβινσών |
Εναλλακτικός Δικτυακός τόπος: | www.nakas.gr |
Εκπαιδευτικό επίπεδο: | Μουσικό Γυμνάσιο Α' Γυμνασίου Β' Γυμνασίου Γ' Γυμνασίου Α' Λυκείου Β' Λυκείου Γ' Λυκείου Γενικό Μουσικό Λύκειο Μαθητικές χορωδίες και ορχήστρες |
Τόπος δημιουργίας: | Ελλάδα |
Πνευματικά δικαιώματα: | Εκδόσεις Φίλιππος Νάκας |
Τονικότητα: | Ελάσσονα |
Εκδήλωση/Γεγονός: | Καλοκαιριού |
Μουσικό μέτρο: | 3/4 (τρία τέταρτα) |
Αριθμός φωνών: | Μονόφωνο |
Πρώτες λέξεις: | Θα φτιάξω έναν κήπο μαγικό |
Φωνητική έκταση: | Έκτη Μικρή |
Ψυχοπαιδαγωγικοί στόχοι: | Προσωπική έκφραση. Ανάπτυξη του συγχρονισμού. Καλλιέργεια της φαντασίας και της δημιουργικότητας. Αισθητική εμπειρία. Ενίσχυση της ικανότητας συγκέντρωσης και προσοχής. |
Μουσικοί στόχοι: | Τόνος και Ημιτόνιο. Μέτρο 3/4. Παρεστιγμένο τέταρτο. Παύσεις. Κορώνα. Τρίηχο. Σύμβολα επανάληψης. Προσαγωγέας. Μουσική ανάγνωση. Μουσική δημιουργία. Μαντολίνο. Ενεργητική ακρόαση. Εκφραστική χρήση της φωνής. |
Ιδέες διδασκαλίας: | Συνοπτική αναφορά στους δημιουργούς του τραγουδιού. Ακρόαση του τραγουδιού από ηχογραφημένη πηγή και αναγνώριση των μουσικών οργάνων. Γνωριμία με το μαντολίνο (περιγραφή, ιστορία, μουσικά σύνολα, ακουστικά παραδείγματα). Εκτέλεση του τραγουδιού από παρτιτούρα α) με φωνή β) σε μελωδικό όργανο. Παρατήρηση της δίεσης στο ρε (στο ρεφρέν). Ακουστικές ασκήσεις για διάκριση τόνου και ημιτόνιου. Φωνητικές ασκήσεις με τόνους και ημιτόνια. Παρατήρηση του συμβόλου της κορώνας. Φωνητική απόδοση της κορώνας με προσοχή στην έκφραση. Ζωγραφική με θέμα το περιεχόμενο των στίχων (δραστηριότητα σε ομάδες 2-4 ατόμων). Τραγούδι με συνοδεία πιάνου ή άλλων μελωδικών οργάνων. Δημιουργία απλής χορογραφίας από τους μαθητές. Δημιουργία ηχοεικόνων με βάση τις εικόνες των στίχων. Ελεύθερη έκφραση των μαθητών αναφορικά με τα συναισθήματα που τους δημιούργησε το τραγούδι (αισθητική εμπειρία, εκτίμηση της μουσικής, συναισθηματική αντίδραση). |
Διαθεματικές έννοιες: | Σύμβολο (μουσικά σύμβολα, σύμβολα στα μαθηματικά και στο γραπτό λόγο, σύμβολα στην καθημερινή ζωή) |
Σχετιζόμενα μαθήματα: | Εικαστικά Φυσική αγωγή |
Εμφανίζεται στις συλλογές: | Τα τραγούδια |
Ψηφιακά Αρχεία
Αρχείο | Description | Μέγεθος | Τύπος αρχείου | |
---|---|---|---|---|
Ερωτικό.xml | Αρχείο .xml | 349.83 kB | XML | Δείτε/Ανοίξτε |
Ερωτικό.mus | Αρχείο Finale | 59.11 kB | Unknown | Δείτε/Ανοίξτε |
Ερωτικό.mscz | Αρχείο Musescore | 24.44 kB | Unknown | Δείτε/Ανοίξτε |
Ερωτικό.pdf | Αρχείο .pdf | 95.43 kB | Adobe PDF | Δείτε/Ανοίξτε |
Ερωτικό.mp3 | Αρχείο ήχου | 4.52 MB | Unknown | Δείτε/Ανοίξτε |